onsdag, november 22, 2006

Juleentusiasme

Jeg liker jul og jeg gleder meg alltid til jul. Det har jeg alltid gjort, og kommer jeg nok alltid til å gjøre. Håper jeg.

Jeg gleder meg mest til tiden frem mot jul. Det skal være sagt. Jeg er ikke så veldig opptatt av selveste juledagene, men jeg elsker å kjøpe/lage/pakke gaver, jeg liker lukten av pepperkaker, lysende girlandre i gågatene, julegaten på Fremad..... og kanskje til og med snø? Eller i alle fall noen små minusgrader og bitt i nesen?

I dag oppdaget jeg at en eller annen fin sjel (må være en fin sjel, det er jeg sikker på, juleentusiaster er bra mennesker) hadde funnet bloggen vår ved å google "juleentusiast".
Da ble jeg litt glad, og måtte lese den posten der uttrykket forekommer (den er her).

Så hyggelig, tenkte jeg. Så hyggelig at vi er en av alle de sidene som skriver om juleentusiasme og som vedkommende valgte å lese i disse førsjulstider.

Så googlet jeg uttrykket selv - og vet du hva? Det er bare to treff i hele Google-verdenen som omtaler juleentusiaster. Det er jo egentlig uendelig trist.

Nå blir det i alle fall tre treff. Det er jo noe.

Ingen kommentarer: