tirsdag, juli 17, 2007

Tag i sommerkulden

Jeg har blitt tagget av Morten. Jeg må jo innrømme at det er rimelig tilfeldig at jeg fikk det med meg... (det er leeeenge siden de skumle mordertomatene begynte å bli slitne).
Men, nok om det - hurra! En bildetaggings! Here I go:

Hva er du flinkest til?



Hva drømmer du om?



Hva er det beste ved hjemstedet ditt?




Hva ville du gjort som statsminister for en dag?




Hva er du mest redd for?




Hvem skulle spilt rollen som deg i filmen om ditt liv?



Hvilket yrke ønsker du deg?


Hvilken sang ville du sunget på Idol-audition?


(link)
Hvorfor er du ikke kjendis egentlig?





Så da er det vel bare å sparke ballen over til:


og



så får vi se om de er på alerten i sommerkjølen...

5 kommentarer:

Anonym sa...

gode besvarelser. =)
Du unnlot klinespørsmålet. Var det med vilje? Jeg måtte grave langt inn i hukommelsen for å huske sist jeg syntes noen var søt på film og jeg antok at "min kone" ikke ville vært godkjent svar uansett.
(Min utfordrer stjal Jessica rabbit som jo er et fantastisk bra svar)

Fet idol-auditionlåt :)

Håper dere har hatt en flott ferie til nå, jeg tar fatt på min om 2 uker, ca.

Kristine sa...

Ja, det var med vilje. Uansett hvor nøye jeg tenkte etter, så var det ingen jeg kunne komme på at jeg skulle komme til å drømme om å kline med. Min mann unntatt, selvfølgelig.
Regner med at det betyr at jeg enten er 1. gammel
eller 2. lykkelig gift.

Jeg går for alternativ 2.

Ikke en gang Bowie figurerer i klinedrømmer lenger...

Anonym sa...

Han figurerer i mine klinedrømmer. Jewg skal være på den her meme iløpet av uken.

Anonym sa...

Skitt, skitt, skitt, den her har jeg glemt.

Anonym sa...

Ferdig, kom og tørk. ;)