torsdag, februar 15, 2007

Rocky

På fredag er det karneval i barnehagen.

Min masterplan om at Jenny skulle kle seg ut som Rocky, iført ullpysj med
"Major Trouble"-antrekket over, leggvarmere og boksehansker, går nok i vasken.

Problemet er at mitt kjedsommelige pyjamasmantra: "Vi skal ikke gå rundt i pysjen og nattstrømpene (Jenny insisterer på å ha strømper på om natten, inntil relativt nylig hadde hun nattlue også. Et underlig barn.) etter at vi har stått opp. Nattøy hører hjemme i sengen. Ikke i stuen. Ikke i barnehagen. Bare i sengen" .
Dette er gjentatt så mange ganger at det endelig ser ut til at hun har tatt poenget.

Resultat: hun vil ikke ha pysjen på seg i barnehagen, og hele Rocky planen min er ødelagt.

What goes around, comes around.

Noen gode tips til hvordan man skal dresse opp en liten luring uten å kjøpe et antrekk i lekebutikken? Pusekatt var hun i fjor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

- Count Dracula
- Rottweiler
- Heks
- seg selv
- Rottweiler
- kjedelig byråkrat
- Kenguru
- Hai

Kristine sa...

Tusen takk for tips -
hun sier at hun vil være høne...

Hvis jeg klarer å overbevise henne skal jeg jammen gå for byråkrat.