fredag, september 22, 2006

Aksjespekulanter


Ikke før har man blitt styremedlem og greier, så er bloggen plutselig et investeringsobjekt....
Vi i Gutteklubben Grei, vi tar vare på hverandre vi. Til og med bloggene våre blir verdifulle (om enn kun i en virtuell verden). Sånn er det med oss.
Men hvordan dette har skjedd eller hva det betyr; det vet jeg sannelig ikke. Hadde jeg ikke sjekket hvor dere som dumper innom kommer fra en gang i blant, hadde jeg sannelig aldri fått vite om det heller. Tenk på det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sjekk ut hvor jeg kom ifra nå da :p
bloggeren.wordpress.com
Hyggelig kar

Min blogg er forøvrig verdt 0 helt nøyaktig. Enda en grunn til å komme seg vekk fra weblogg.

(Sånn går nå dagene)

M:)rten

Kristine sa...

Ikke vær lei deg. Du må nok skaffe deg et par styreverv før du ser verdien ruse i taket....

Kristine sa...

PS: jeg har ikke så fancy tracker at jeg kan se hvor besøkende kommer fra "sånn egentlig", jeg kan bare se hvilke linker de har brukt, men jeg sjekker bloggeren allikevel...

Anonym sa...

Styreverv?
Hørtes pes ut. :p

M:)rten