torsdag, januar 12, 2006

IK!

Nå fikk jeg nesten åndenød! Jeg forsikrer eventuelle venner og ukjente som måtte komme på å google meg at dette: http://www.ekteskapet.no/morfarbarn/sealle.asp ikke er meg!

Jeg som nesten aldri signerer på sånne ting! "Å nei, kan ikke signere på opprop fra Tou Scene for jeg er jo ikke helt 100% enig i måten de driver på" etc, etc... Det er meg liksom.
Og så dukker det opp en underskriftskampanje fra et nettsted som heter "Ekteskapet.no" der min signatur tydelig står oppført som nr 1152 ? Galskap!!

Dette må være min navnesøsters verk! Hun jobber på Fjelltun og driver med religiøse ting. Det må være henne!

Altså - min skumle fortid i unge Høyre til tross:

Jeg er ikke motstander av en kjønnsnøytral ekteskapslov, og hvis jeg var det så ville jeg ALDRI skrevet mitt navn på en liste som tilhører en så absurd og underlig interessegruppe allikevel!

Åh, det var godt å få poengtert dette.

Ingen kommentarer: