lørdag, januar 14, 2006

Dette er en test

1. Først og fremst skal jeg sjekke at Gmail-agenten min virker som den skal, og deretter 2. skal jeg teste om det er riktig at man blir oversvømt av besøkende bare ved å skrive for eksempel sex og naken og beckham.

Jeg tror at resultatet av testen blir at 1. viser seg å stemme, mens 2. ikke stemmer helt (jeg mener - det er greit at det er mange som søker på for eksempel "sex", men de gidder vel ikke klikke seg inn på alle slags underlige sider? De fleste søkemotorene gir jo litt mer info...).

Jeg tror at jeg skal teste en gang til etterpå, og da skrive en liten kontekst rundt de utvalgte "favorittordene".
Hvorfor? Vet ikke, det bare kom over oss.

1 kommentar:

Kristine sa...

1. Gmail-agenten virker og 2. ingenting ennå, men så indekseres man jo ikke øyeblikkelig heller...