onsdag, juli 20, 2005

IPZone

Sitter på flesland og venter på flyavgangen min kl 17:00. Hadde egentlig billett kl 14, men den jobben jeg har vært på gikk ikke helt etter planen - for å si det mildt.

Bergen er jo en skikkelig bra by å være på tur til, men som vanlig så ser jeg bare strekningen Flesland - Sandsli - Flesland, og det er ikke like spennende. Vi må ta en liten familietur til Bergen snart, det er jo så mye artige turistting å foreta seg her!

Surfer med IPZone her jeg sitter i den såkalte komfortsonen...det er ikke helt det samme å vente på fly lenger. Veldig greit med IPZone forresten - jeg har kjøpt 60 minutter internetttid med kredittkort, og hastigheten er upåklagelig.

Per Egil og Jenny er forhåpentligvis hjemme og slapper av etter dagens dont.
Jenny er frisk og Per Egil er bedre, alt ligger tilrette for en ferie i fin form og fasong.

I ettermiddag (nå?) får vi båtturister på kortvisitt. Tor Einar og familien er på båttur i distriktet, og tar en halvøystopp på Storhaug.
Jeg vet ikke helt hvor de har ankret opp, men det skulle være nok av muligheter hvis den lokale båtforeningsmafiaen ikke er på krigsstien.

Planen er å servere kokosmarinert kyllingbryst med wok'ede grønnsaker og ris... om vi fremdeles har den samme planen vil vel åpenbare seg når jeg kommer hjem.

Nei, nå må jeg visst tusle mot gaten, disse flyene dumper jo bare såvidt nedom Bergen på vei fra Trondheim.

Ingen kommentarer: