tirsdag, oktober 03, 2006

Heia Viking.


8 kommentarer:

Nissemann sa...

Enig med deg i en ting: Viking slår Rosenborg! Men det spørs nok om ikke Brann vinner mot Viking i siste runde... Mitt tabellforslag ser i alle fall sånn ut

Kristine sa...

Prøvde å kommentere hos deg, men fikk ikke lov. Hmrf.

Uansett - jeg må jo si at min tabell i mye større grad reflekterer den grunnholdningen man bør og må ha for å interessere seg for fotball: barnlig sinn, optimisme og utopiske beregninger.

Din ser jo nesten ekte ut...

Anonym sa...

Jeg er enig med Kristine og er, og vil evig forbli, skråsikker på at Rosenborg ganske så snart blir degradert til 7de divisjon pga av sin manglende evne til å "fremstå som noe annet enn et utrent, talentløs guttelag bestående av 6-åringer", noe som er urettferdig overfor nevnte gruppe, MEN en paralell må jo dras... Viking har jo, pga av mine mange år her borte, en liten spesiell plass i hjerte mitt. Heia Viking. Rogalands Avis derimot kan begynne å tone ned sin messias-fremstilling av Nordlie før jeg begynner å få onde ønsker pga av denne dekningen....

M:)rten

Nissemann sa...

Kristine: Kanskje min tabell er den ekte? :-) Heia Viking, jeg kjenner også de mørkeblå. Og du er alltid velkommen til å kommentere hos meg. Kjedelig å alltid møtes "hjemme hos deg"! (Jeg har ikke engang iq-test for å få poste kommentarer, sånn som du har...)

Morten: Nordlie som Messias er nok realistisk tenkt, bare tenk på hva som har skjedd med ham i Vålerenga og Start: Samlet ca 12 disipler, utførte mirakler, og ble hånet og korsfestet... Gøy med Sandefjord i år!

Anonym sa...

Good one :^)

Ha'kke tenkt sånn på det.

Merker meg forøvrig at RA tydeligvis må lese bloggen din. Messias-dekningen av Nordlie ble brått mer diffus etter utrbruddet mitt :)

M:)rten

Kristine sa...

Åpenbart! Det må være Stein Roger...

Anonym sa...

Hjelp! Nå kommer det til å ta helt av. første borteseier siden jesus gikk på vannet!
eeeh, sorry.... jeg mener:

Gratulerer!

M:)rten

Kristine sa...

Takk og like så!